loading...
پرتال تخصصي پلي استيشن
آخرین ارسال های انجمن
Vahid DM بازدید : 6110 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (17)

خانواده كورلئون به شما نياز دارند پس حتما اين بازي بسيار زيبا را بازي كنيد تا به اين خانواده كمك كنيد تا بتوانند 4 خانواده ديگر نيويورك را از بين ببرند.

براي دانلود اين بازي بسيار زيبا كه بر اساس فيلم رسمي Godfather1 ساخته شده است+كاور هاي اصلي بازي به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

 

اين بازي در سال 2006 توسط دو شركت Electronic arts و Paramont pictures براي كنسول هاي PS2/XBOX/PS3/PSP/X360/WII منتشر شده است.

در كل بازي خيلي زيبايي هست و بازي به صورت Open world است و شما ميتوانيد در خيابان هاي دهه 50 ميلادي نيويورك به ازادي گردش كنيد.

ريجن اين بازي NTSC/UC هست

كاور روي بازي:

 

كاور پشت بازي:

 

 

دانلود با حجم فشرده 2.2 گيگابايت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1396/12/04 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

سلام بازی دانلود شده ps2 رو چجوری روی ps2 اجرا کنم؟

این نظر توسط Nima 15880 در تاریخ 1396/04/08 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام وخسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون.میخواستم بپرسم میشه بازی ps2 رو دانلود کرد بعد رایت کرد و اجرا کرد؟یا اینکه دانلود کرد بعد ریخت تو فلش زد به دستگاه؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدید

این نظر توسط چنگیز در تاریخ 1395/05/11 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخام این بازی رو دانلودذ کنم ولی نمیدونم اگه دانلود کنم خودم رو دیویدی بزنم کنسول بازیم میخونه یا خیر؟؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/08/01 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

دانلود نمیشه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/11/16 و 8:37 دقیقه ارسال شده است

چرا وقتی روی گزینه ی دانلود با حجم فشرده 2.2 گيگابايت کلید می کنم عه رور میدهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/08/11 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

طزرذط

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/08/11 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من این بازی رو خریدم ولی نمیدونم چرا اجرا نمیکنه
منظوتون ازریجن چیه از اونه که اجرا نمیکنه برای همین ترسیدم دانلود کنم به نظر شما مشکل از اون نیست و سی دی خراب بوده کاورشم دقیقا همینطور بوددانلودش کنم یا مشکل از پلی استیشنه

این نظر توسط ali hossein hesar در تاریخ 1393/04/04 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

ضمن سلام سوالی داشتم
زمانی که دی وی دی بازی رو کپی میزنم و با سرعت 12 رایت میکنم دیگه دستگاه پلیستیشن2 من نمیتونه لود کنه و بالا نمیاد!
اگه میشه زود جواب بدین چون من یک بازی رو 4-5 سال پیش نصفه رفتم و بدلیل سخت بودنش دیگه سراغش نرفتم
الان که میخوام تمومش کنم چون یکم خش داره پلیستیشن لودش نمیکنه!!!!
پاسخ : http://psx2.rozblog.com/post/40

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/08/16 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

اگر این بازی را دانلود کردم بعد اگر خواستم به جای دی وی دی روی فلش بریزم چگونه بریزم و اجرا کنم؟

این نظر توسط hesam در تاریخ 1392/05/05 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

نرم افزارتبديل بازي ps2 به elf روميذاريد ممنون
پاسخ : وجود نداره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • بهترین هتل های تهران
  • جامع ترین اموزش فلش خور کردن پلی استیشن
  • فروش مونو پاد با نازلترین قیمت و جنس عال
  • دانلود نمونه سوالات امتحانی
  • Game Cheats
  • دانلود بازی
  • برنامه های پولی بازار و مایکت به رایگان
  • خدای جنگ و اسطوره های يونان باستان
  • پاپ رپ همصدا موزیک
  • Persian Youtube 18
  • کمک و راهنمایی در بازی پرنس پرشیا
  • در هم برهم
  • کهکشان راه اندروید
  • مشاوره کنکور رایگان
  • ALI-PC (ایکس باکس)
  • دانلود بازی پرنس پرشیا
  • usbadvens
  • سرعت بی نهایت
  • بیداری اندیشه
  • انجمن تخصصی نیمباز و سایت سرگرمی
  • هر چی دلت بخواد
  • گیم ریورز || نقد و بررسی بازی
  • بن دانلود
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • ساسان اس ام اس
  • دانلود رایگان
  • بازي هاي پلي استيشن
  • cheatsmagazine
  • سایت سرگرمی تفریحی امی دانلود
  • بروزترین مرجه دانلود نرم افزار و بازی
  • وبلاگ تخصصی گوشی های لمسی
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • ★★★ضد بارسا★★★
  • TotalPlaystation
  • پوشاک روز به روز
  • درج آگهی رایگان
  • وبلاگ طرفداران لمونی اسنیکت
  • PSX-scene
  • بیا تو تنهایی
  • وبلاگ طرفداران deadmanوattitude adjusment
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    چه موضوعی را بیشتر می پسندید؟
    ClustrMaps

    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 988
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 489
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 250
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 799
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 98
  • بازدید هفته : 2,209
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 132,433
  • بازدید کلی : 2,962,433
  • کدهای اختصاصی